Üldine kirjeldus
Süsteem, mis võimaldab teha kasutajal arveid. Arveid hoitakse meie pool andmebaasis. Firma saab teha endale konto. Konto loomisel kontrollitakse äriregistrist, kas firma on reaalselt olemas. Firma konto looja (admini õigustega isik) saab teha teistele kontosid. Kasutajatele saadetakse meili peale kasutaja nimi ja parool. Hiljem saab kasutaja oma parooli ära muuta. See, kes tegi firma konto, saab lisada teisi kasutajaid firma alla. Firma konto loojal on admini õigused. Saab kustutada ja lisada kasutajaid. Samuti saab jagada ka teistele kasutajatele admini õiguseid.
Kasutajad saavad teha arveid. Arveid saab saata meiliga klientidele (nii ühele kui ka mitmele). Arved saadetakse pdf formaadis. Arved peavad säilima. Arved on iga kasutaja alt näha. Arve looja tuleb säiltada. Arveid on võimalik ka muuta, aga muudatuste ajalugu peab säilima. Samuti on näha ka kasutaja, kes arvet muutis.
Kui arve luuakse kliendile, siis kliendi andmed salvestatakse kontakti listi. Hiljem on nii mugavam lisada sama klient vajaduse korral uuesti arvele. Kui klient on juba listis olemas, siis teda arve loomisel loendisse ei lisata. Kliendilisti on võimalik hiljem vaadata ja vajaduse korral muuta ning täiendada. Kliendi loendist on võimalik kliente otsida nime ja muude andmete järgi.
Arveid on võimalik iga firma kasutaja poolt vaadata. Arveid on võimalik otsida sisu, kliendi, looja ja muu järgi. Vajaduse korral saab arveid kliendile uuesti saata.
Iga firma võib oma arveid isemoodi nummerdada. Seega tuleb teha mingi süsteem, mis võimaldab seda.
Asjad, mis arvel peavad kindlasti olema:
- kuupäev
- järjekorra number
- ostja ja müüja nimed ning aadressid
- müüja äriegistri ja käibemaksuohstuslase numbrid
- müüdava kauba või teenuse
- nimetus
- mõõtühik
- kogus
- hind
- summa
- pangakonto nr(kuhu ostja maksab)
- Maksetähtaeg
- Teksti osa (saab midagi muud vajalikku kirjutada)
Produktiivse kohtumise käigus valmis ka loodava andmebaasi andmemudel:
No comments:
Post a Comment